La seua tècnica és pràcticament la mateixa que s’utilitzava al segle XVIII. Però les seues obres no són una reedició del passat sinó una reivindicació del mateix fruit de les seues mans, talent artístic i bagatge cultural com a historiadora de l’art, periodista i docent.
ELS BORJA I EL SEU TEMPS
Amb aquesta col·lecció es reivindica per a la Història a la família Borja, que l’artista considera maltractada per una exagerada llegenda negra escrita sense tenir en compte el context històric en què es va viure.
EL PETIT PRÍNCEP
La frase més coneguda de El petit Príncep, “només es veu bé amb el cor. L’essencial és invisible als ulls” impregna l’esperit de les peces d’aquesta col·lecció. Perquè per a gaudir-la hem d’involucrar el nostre cor, doncs l’essència de l’art és –només aparentment– invisible als ulls.
BENEITERES
Les beneiteres d’Elvira Aparicio destaquen pel seu contingut, per la història que compten a través dels seus nombrosos detalls narratius. Son peces per a vore i per a “llegir”.
D’ALTRES PECES
Alfabegueres, centres de taula, tinters,…
Plaça Palau, 1
46812 Aielo de Malferit
Valencia
+34 962 363 010
touristinfo_aielo@gva.es